Acest rezumat al contractului prezintă principalele elemente ale acestei oferte de servicii, astfel cum prevede legislația UE ([1]).

Acesta ajută la realizarea unei comparații între ofertele de servicii.

Informații complete despre serviciu sunt furnizate în alte documente.

Serviciul de comunicare interpersonală oferit:

Serviciu de mesagerie instant (chat).

Domeniul de aplicare al serviciului oferit și principalele caracteristici ale serviciului:

Mesageria instant (chat) pusă la dispoziție în cadrul platformei permite comunicarea între doi utilizatori ai platformei - constructorul și utilizatorul final - fără utilizarea unui număr de telefon. Mesageria permite schimbul de mesaje și fișiere referitoare la serviciile oferite de constructorii de pe platformă. Mesageria este destinată pentru a pune întrebări cu privire la serviciile oferite de constructori și ajută la stabilirea unui contact inițial între părți, dar nu este un instrument pentru stabilirea unui contract între părți. Furnizorul de servicii nu garantează nivelul minim de calitate al serviciului prestat de catre constructor.

Tarifele serviciului:

Serviciul de mesagerie instant este gratuit pentru toți utilizatorii și nu există costuri asociate acestuia. Rezilierea contractului, precum și utilizarea serviciului pentru clienți nu implică niciun cost din partea utilizatorului.

Serviciile oferite post-vânzare, de întreținere și de asistență pentru clienți și datele de contact ale acestora:

Pentru mentenanță și asistență pentru clienți în legatură cu serviciul de mesagerie instant, utilizatorul poate contacta furnizorul de servicii la adresa: suport@building-companion.ro  

Accesul la serviciile de urgență:

Serviciul de mesagerie instant nu acceptă accesul la serviciile de urgență.

Condiții contractuale standard:

Contractul este încheiat pe o perioadă nedeterminată de timp.

Contractul privind serviciul de mesagerie instant încetează la rezilierea exprimată de una dintre părți. Utilizatorii au dreptul de a-şi inchide contul, fara notificare, în orice moment și pentru orice motiv.

Furnizorul de servicii are dreptul de a restricționa sau de a înceta accesul utilizatorului la serviciul de mesagerie instant din motivele descrise în termenii și condițiile aplicabile utilizatorilor care utilizează serviciul de mesagerie instant.

Mecanisme de soluționare a litigiilor:

În cazul unui litigiu între utilizator (consumator) și furnizorul de servicii sau al unor îndoieli cu privire la drepturile sale, utilizatorul, pe lângă calea judiciară tradițională, are opțiunea de a utiliza mecanisme extrajudiciare de soluţionare a plângerilor și de urmărire a despăgubirilor. Informații privind mecanismele extrajudiciare de soluţionare a plângerilor consumatorilor și de urmărire a despăgubirilor consumatorilor, precum și normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor ANPC – Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

În cazul în care apare un litigiu în care este implicat utilizatorul (consumatorul), un mecanism extrajudiciar de soluționare a litigiului poate fi, de asemenea, oferit de platforma online ODR, care este disponibilă la Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu)

Adresa de e-mail a furnizorului de servicii în scopul contactării în legătură cu ODR este suport@building-companion.ro. Utilizarea soluționării extrajudiciare a litigiilor este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți la litigiu sunt de acord cu aceasta. Dispoziția de mai sus are scop informativ și nu implică acordul furnizorului de servicii de a participa la o anumită procedură extrajudiciară. Prezenta dispoziție nu exclude dreptul părților de a supune orice litigiu instanțelor de judecată.

În cazul unui litigiu între utilizator (profesionist) și furnizorul de servicii, părțile vor încerca să soluționeze problema prin negocieri amiabile. În cazul în care părțile nu reușesc să ajungă la un acord în termen de 30 de zile, litigiul poate fi supus spre soluționare unei instanțe judecătorești de drept comun de la sediul furnizorului de servicii. În cazul unui litigiu între profesionist și furnizorul de servicii sau al oricăror îndoieli cu privire la drepturile acestora, profesionistul, pe lângă calea judiciară tradițională, are opțiunea de a utiliza metode extrajudiciare pentru soluționarea plângerilor și urmărirea despăgubirilor.

Versiune: 04 octombrie 2024

([1]) Articolul 102 alineatul (3) din Directiva (UE) 2018/1972 a Parlamentului European și a Consiliului din 11 decembrie 2018 de instituire a Codului European al Comunicațiilor Electronice (JO L 321, 17.12.2018, p. 36).