Ce se înțelege prin utilizatorul platformei Building Companion?
Prin clientul sau utilizatorul platformei Building Companion se înțelege persoana fizică interesată de construcția unei case, care folosește platforma Building Companion în vederea informării, educării, căutării, identificării profesioniștilor din domeniul construcțiilor sau pentru participarea la promoțiile disponibile în platformă, conform regulamentelor aferente.
Folosirea platformei Building Companion de către utilizatori implică costuri pentru aceștia?
Nu, platforma este gratuită pentru utilizatori. Folosirea platformei de către utilizatori nu implică niciun fel de costuri pentru aceștia.
De ce să folosesc platforma Building Companion? Cu ce mă ajută pe mine ca utilizator?
Platforma Building Companion te ajută să fii mai eficient în procesul de construcție derulat de tine.
Motorul de căutare al profesioniștilor în construcții – te ajută să identifici ușor profesioniștii din zona proiectului tău care execută serviciile căutate de tine și să intri în contact cu ei.
Secțiunea de Promoții – îți aduce economii în procesul de achiziție a materialelor de construcție pentru proiectul tău.
Am o întrebare tehnică despre construcția unei case?
Dacă ai întrebări legate de materialele de construcție sau alte întrebări tehnice legate de construcția unei case‚ suntem aici pentru tine. Trimite-ne întrebările tale pe e-mail, la adresa suport@building-companion.ro și revenim cu răspunsul nostru.
Cum pot participa la promoțiile afișate în platformă ?
Participarea la promoțiile din platformă se face conform condițiilor de participare detaliate în regulamentul fiecărei promoții.
Pentru a beneficia de facilitățile unei promoții din platformă trebuie să descarci din platformă voucherul aferent acelei promoții, să îl prezinți depozitului de materiale de construcții ales dintre partenerii platformei în perioada de utilizare și să cumperi o cantitate de materiale cel puțin egală cu cantitatea indicată în Regulamentul Promoției.
În cât timp pot valorifica voucherul descărcat din platformă?
Voucherul descărcat din platformă poate fi utilizat/valorificat în perioada de utilizare specificată pe voucherul primit pe email. Perioada de utilizare a voucherului este menționată în regulamentul promoției din care face parte voucherul respectiv. Regulamentul promoției poate fi consultat la detaliile promoției sau în link-ul cu Regulamentele Promoțiilor https://building-companion.ro/regulamentul-promotiilor selectând promoția aferentă voucherului tău.
Unde mă pot adresa în cazul în care am probleme cu valorificarea voucherului descărcat din platformă?
Dacă aveți probleme cu valorificarea voucherului descărcat de pe platforma noastră, vom fi bucuroși să vă ajutăm să le rezolvați. Ne puteți contacta telefonic la +40318 202 020. Linia telefonică este deschisă de luni până vineri între orele 8.00 - 17.00. De asemenea, ne puteți contacta prin e-mail la suport@building-companion.ro
Vreau să contactez o echipă de profesionișți în construcții, cum procedez?
Pentru contactarea unei echipe de profesioniști în construcții vei căuta în baza noastră de profesioniști echipa potrivită pentru nevoile tale. Pentru a obține rezultate de căutare cât mai potrivite, alege din lista de servicii, serviciul de care ești interesat (de ex. casă la roșu, casă la cheie, izolații, finisaje etc.) și locația sau codul poștal al locației proiectului tău de construcție. Poți trimite solicitările tale de ofertă dând clic pe opțiunea „Solicită oferta”.
Trebuie să aștept să mă contacteze echipa de profesioniști sau pot iniția eu contactul?
În cazul unui răspuns pozitiv al profesionistului la solicitarea ta de ofertă vei primi datele de contact al acestuia. Contactul poate fi inițiat atât de tine cât și de profesionist.
Cum funcționează funcția „Solicită oferta” la Building Companion?
Funcția „Solicită oferta” este concepută pentru a contacta profesioniștii în construcții înscriși în platformă. Utilizatorul care folosește această funcție completează un scurt formular cu datele proiectului său de construcție în care se menționează serviciul de care este interesat, locația în care intenționează să construiască, data planificată a construcției, dacă are proiect, teren sau autorizație de construire, respectiv poate atașa fotografii ale proiectului său.
Pentru trimiterea unei solicitări de ofertă prin platforma Builiding Companion este necsară crearea unui cont de client.
Am nevoie de un proiect pentru a utiliza funcția „Solicită oferta”?
Profesioniștii din baza noastră de date asigură mai multe tipuri de servicii, în diferite etape ale construcției. Puteți utiliza funcția "Solicită ofertă" chiar dacă nu aveți încă un proiect. Cu cât oferiți mai multe detalii despre proiect cu atât profesionistul va putea înțelege mai bine nevoiele acestuia și va avea o ofertă mai aplicată. Dacă aveți deja un teren și sunteți hotărât să demarați construcția, puteți atașa la formular o fotografie a unui proiect de casa care vă place.
De unde știu că profesionistul este interesat de proiectul meu de construcție?
Dacă, după trimiterea formularului de solicitare de ofertă, profesionistul este interesat să execute serviciul solicitat de tine, vei primi un e-mail și un mesaj text SMS care confirmă interesul acestuia, inclusiv datele lui de contact. Dacă acesta nu este interesat de construcția ta, vei primi de asemenea o notificare în acest sens.
Cât timp trebuie să aștept răspunsurile profesioniștilor la solicitarea mea de ofertă?
De regulă profesioniștii din platformă răspund la solicitările primite în termen de câteva minute până la 2 zile. În cazul în care profesionistul nu și-a exprimat interesul pentru solicitarea ta și nu te contactează în acest termen, poți iniția tu contactul. Datele de contact pot fi găsite în e-mailul de confirmare. Dacă profesionistul un poate onora solicitarea ta conform datelor din formularul trimis de tine, vei primi această informație prin e-mail.
Pot suna un profesionist în loc să folosesc funcția „Solicită oferta”?
Poți suna un profesionist, dar nu uita, că și acesta, pentru a-ți putea prezenta o oferta, îți va solicita informațiile menționate în formularul „Solicită oferta”. Astfel, dacă calculezi numărul de apeluri pe care ar trebui să-l faci pentru a obține mai multe oferte, vei ajunge la concluzia că e mai rapid și eficient e să utilizezi funcția „Solicită oferta”. Odată completat formularul acesta poate fi trimis la mai mulți profesioniști simultan.