Furnizor de servicii:

Xella RO S.R.L.

cu sediul social în

Bucharest Business Park, Clădire C, Etaj 3,

Sos. București – Ploiești nr. 1A, Sector 1, 013681

București, România

Detalii de contact:

Tel: +40 21 300 30 08 / 09

Tel./Fax: +40 21 319 77 85

E-mail: suport@building-companion.ro

Serviciul de comunicatii interpersonale oferit:

Serviciu de mesagerie instant.

Domeniul de aplicare al serviciului oferit și principalele caracteristici ale serviciului:

Mesageria instant pusă la dispoziție în cadrul platformei permite comunicarea între doi utilizatori ai platformei fără utilizarea unui număr de telefon - constructorul și investitorul. Mesageria instant permite schimbul de mesaje și de fișiere referitoare la serviciile oferite de constructorii de pe platformă. Mesageria instant are ca scop adresarea de întrebări cu privire la serviciile oferite de constructori și ajută la stabilirea unui contact inițial între părți, insă nu este un instrument pentru stabilirea unui contract între părți. Furnizorul de servicii nu garantează nivelul minim de calitate al serviciului de mesagerie instant.

Tarifele serviciului:

Serviciul de mesagerie instant este gratuit pentru toți utilizatorii și nu există costuri asociate acestuia.

Serviciile oferite post-vânzare, de întreținere și de asistență pentru clienți și datele de contact ale acestora:

Pentru întreținerea serviciului de mesagerie instant și asistență pentru clienți, utilizatorul poate contacta furnizorul de servicii la adresa: suport@building-companion.ro

Accesul la serviciile de urgență:

Serviciul de mesagerie instant nu permite accesul la serviciile de urgență.

Condiții contractuale standard:

Contractul este încheiat pe o perioadă nedeterminată de timp.

Contractul privind serviciul de mesagerie instant încetează prin denuntarea de către una dintre părți. Utilizatorii au dreptul de a înceta contractul prin notificare în orice moment și pentru orice motiv.

Furnizorul de servicii are dreptul de a restricționa sau de a înceta accesul utilizatorului la serviciul de mesagerie instant din motivele descrise în termenii și condițiile aplicabile utilizatorilor care utilizează serviciul de mesagerie instant.

Facilități și servicii concepute pentru utilizatorii finali cu dizabilităţi:

Serviciul de mesagerie instant este adaptat pentru utilizarea de către utilizatorii cu dizabilități prin sprijinirea funcționalităților utilizate în dispozitivele electronice prin intermediul cărora utilizatorii accesează serviciul de mesagerie instant, inclusiv emiterea de comenzi vocale, ajustarea culorilor și a contrastului conținutului afișat, precum și dimensiunea și tipul de text.

Mecanisme de soluționare a litigiilor:

În cazul unui litigiu între utilizator și furnizorul de servicii sau al unor îndoieli cu privire la drepturile sale, utilizatorul, pe lângă calea judiciară tradițională, are opțiunea de a utiliza mecanisme extrajudiciare de soluţionare a plângerilor și de urmărire a despăgubirilor. Informații privind mecanismele extrajudiciare de soluţionare a plângerilor consumatorilor și de urmărire a despăgubirilor consumatorilor, precum și normele de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile și pe site-urile Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, care este autoritatea națională responsabilă de protecția drepturilor și intereselor consumatorilor (https://anpc.ro/ce-este-sal/). Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor pune la dispoziție un instrument pentru soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și întreprinderi, care este gestionat de Departamentul pentru soluționarea alternativă a litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (https://reclamatiisal.anpc.ro/).

În cazul în care apare un litigiu în care este implicat utilizatorul, un mecanism extrajudiciar de soluționare a litigiului poate fi, de asemenea, oferit de platforma online ODR, care este disponibilă la  adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.

Adresa de e-mail a furnizorului de servicii în scopul contactării în legătură cu ODR este suport@building-companion.ro. Utilizarea soluționării extrajudiciare a litigiilor este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți la litigiu sunt de acord cu aceasta. Dispoziția de mai sus are scop informativ și nu implică acordul furnizorului de servicii de a participa la o anumită procedură extrajudiciară. Prezenta dispoziție nu exclude dreptul părților de a supune orice litigiu instanțelor de judecată.